Sunday, January 31, 2010

Enesetunne

Tänaseks on jõutud tõdemuseni, et paljud sajandi katastroofilised haigused on seotud vale toitumisega. Sajad miljonid inimesed kogu maailmas otsivad vastust küsimusele, kuidas õigesti toituda, et pikendada oma elu.

Kui ükskõik milline kõhnumisdieet tähendab piiramist toiduga, mis on alati organismile kahjulik, siis Herbalife, piirates kaloreid, annab organismile kõik vajalikud toiteelemendid. Herbalife tagab suurepärase enesetunde, võimaluse produktiivselt töötada kogu tööpäeva jooksul hoides sealjuures kaloreid 1000-1200 piires.

Paljude sajandi haiguste põhjus peitub eelkõige toitumises. Kõige rohkem puudutab see südame-veresoonkonna haigusi. Meie ebaõige toitumine väljendub selles, et süües tavalist toitu, saame ühest küljest palju ülearust ja isegi kahjulikku, teisest küljest aga ei saa meie organism paljusid organismile vajalikke aineid.

Dietoloogid väidavad, et tasakaalustatud toitumine algab hommikusöögist.

Hommikusöök aitab täiendada öö jooksul kulutatud toitainete varusid, seega annab energiat kohe hommikust alates.

Süües hommikusööki, me mitte ainult ei kindlusta ennast energiaga, vaid soodustame ka kaalu kontrollimist.

Hommikusöök aitab vältida kaloririkkaid vahepalasid päeva jooksul, sellega annab õige toitumisreźiimi kogu päevaks.

Dietoloogide hiljutised uuringud on näidanud, et inimestel, kes ei jäta hommikusööki vahele, on kergem dieeti pidada ja nad võtavad rohkem kaalust alla.

Formula 1 toitekokteil on maitsev ja kasulik kiirtoit. Kokteiliga asendatakse 1-2 toidukorda päevas, et kergemini kontrollida kehakaalu ja saada rohkem erinevaid kasulikke aineid.

Formula 1 – see on tasakaalustatud kogum valku, „häid” süsivesikuid, kiudaineid, vitamiine, mineraale jne teie klaasis.

Õige hommikusöök – on hea päeva algus ja tasakaalustatud toitumise algus.

Kui te valite hommikusöögiks Formula 1 kokteili ja Thermojetics taimetee, siis te juba parandate oluliselt oma toitumise kvaliteeti.

Meie hommikusöök aitab oluliselt täiendada toitainete varusid, vähendada üldist toiduratsiooni kalorsust, jälgida joogi reźiimi, anda õige toitumisreźiimi kogu päevaks – st mõõdukates kogustes, regulaarselt, ilma kaloririkaste vahepaladeta ja liigsöömiseta vastu ööd. Need on sellised tervislikud toitumisharjumused, mida me võime edasi anda oma lastele.

Tasakaalustatud toitumise põhimõtted on: kalorsus, toiteväärtus, joogireźiim ja toitumisreźiim.

Peale Formula 1 ja taimse Thermojetics tee on firma välja töötanud terve rea tooteid meie toitumisratsiooni rikastamiseks kogu päeva vältel.


Tasakaalustatud toit tugevdab meie organismi, parandab ainevahetust ja tänu sellele vabaneme paljudest hädadest ning üleliigsest kaalust.

1 comment:

  1. Looduslikud maitsetaimed võivad ravida epilepsiat, mul oli epilepsia juba üle 14 aasta, olen veetnud palju raha, et saada haiglast ravimeid, et hoida mind tervena, ma läksin paljude haiglate raviks, kuid ei olnud lahendust, ühel päeval olin kontoris läbimas internet, kui ma nägin postitust dr. Itua taimsete ravimite kohta, kuidas ravida Kansas'i naist, kes kannatas HIVi ja ta on loetletud haiguste loendina. saatke talle e-kiri. Ta rääkis mulle, mida ma pean tegema, ja andma mulle ka juhised, mida ma korralikult järgisin. Enne kui ma teadsin, mis toimub kahe nädala pärast Minu üllatuseks pärast seda, kui dr. Itua mulle kannatlikult läks, oli minu epilepsia ravi, ma tahan öelda suur tänu dr Ituale, kes on saatnud oma rahvale tema loomulik meditsiin ma palvetan, et Jumal õnnistaks teid hea töö eest, mida te teete. Kõigile, kes veel selle haiguse all kannatavad, võite temaga ühendust võtta ka oma e-posti aadressil: ;; drituaherbalcenter@gmail.com või Whatsapp Number .. + 248149277976 nagu nad ütlevad, et tema taimne ravim on ainus püsiv lahendus arestimisele. Parim ... Herpesviirus, HIV / AIDS, A / B hepatiit, vöötohatis, külma valuga, epilepsia, tüükad, luupus, diabeet, mehed / naine viljatus, arestimine, vähi kõik.

    ReplyDelete